Min dag!

Idag fyller lilla jag 19 år. Så ett stort grattis till mig själv, haha. Det blev lite stressigt imorse så jag hann inte öppna några presenter. De ligger just nu framför mig. Jag har räknat ut vad ena är, ätbart är de. ;) Ska vänta tills kvinnan i huset kommer hem så jag kan öppna dem. Men tills dess, SÖK-OCH-FINN! <3 Självklart ska det spelas på min födelsedag. Ett måste! ;) Sen väntas ju en go'midda'! Ojoj, och massor med go'fika efter det. Jag kommer gå upp minst tre kilo idag och få besöka toaletten minst 5 gånger. HAHAHAHA. Sen ska jag till älsklingen och sova inatt, MYS!

Happy Birthday to me! :D



Kommentarer
Postat av: Marléne

stor pluttan! ;P

2011-02-22 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0