Min Önskelista.

En del önskningar är orealistiska, men annars ser min önskelista så liten ut, haha.

* Pengar
* Lägenhet
* Bidrag till lägenhet
* D&G 3 (parfym) Miami Glow by JLo
* Beyoncé I am...World Tour DVD
* Pringles Hot & Spicy
* Presentkort på Gossip för att göra naglar
* Presenkort på Make Up Store för sminkning
* Systemkamera
* Fördjävligt god middag med pappas balsamicosås. Måste innehålla någon form av potatis, och kött som jag äter, alltså pepparstek eller fläskfilé. Fetaost måste också finnas med. OCH marinerade vitlöksklyftor! Nu fick du något att bita i pappa. ;)

Kommer uppdatera det här inlägget eftersom om jag kommer på något mer, så håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0