Streeeeeeeeeess!

Idag är jag astrött! Jag var jättenära på att skolka idag. Men jag tog mig upp. Sen så har jag så otur att det är här en dag då jag är stressad och måste göra en massa saker. Som att plugga, börja skriva CV, söka f-l-e-r-a jobb, packa upp resväskan (som jag inte lyckats göra än), tvätta lite kläder, anmäla mig till högskoleprovet, lägga in bilderna från ZA och ändå ta de lugnt. Jag vill egentligen sitta tillbakalutad i soffan och spela lite spel. Jag håller faktiskt på att ladda ner ett nu. Vilket kanske inte är så himla smart av mig. Eftersom det är de jag i slutändan kommer sitta och spela.

Jag ska skriva en engelsk artikel. Det kan antingen vara om en nyhet som hänt den senaste veckan, men de kan också vara en påhittad. Åh, jag har så dålig fantasi och motivation idag. Det kommer inte gå. Och den ska vara inne imorgon....

Sen vill jag verkligen ta tag i mitt liv. Försöka hitta en träningsaktivitet som jag gillar att göra. Söka jobb, flytta ihop med Andreas. Jag måste verkligen hitta ett jobb, iallafall ett sommarjobb. Jag är osäker på vad jag vill göra efter skolan. Och det är nu man måste bestämma sig. Om jag ska plugga vidare direkt. Men jag är fortfarade osäker på vad det är jag vill göra resten av mitt liv. Hur i helvete ska man veta det? Det kommer nog bli att jag jobbar nått år. Men samtidigt vill jag utbilda mig på en gång så att jag kan få ett fast jobb så fort som möjligt. Jag vill slå mig till ro med Andreas. Hus, jobb, hund, bröllop, barn och hela tjosan.

Oj oj vad mycket att tänka på, på en och samma gång. Fick plötsligt en väldig huvudvärk.... Jag är på jättedåligt humör.... :(

Sen får jag inte glömma att nämna körkortshelvetet också....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sök några blandade utbildningar, sök jobb och ta det sedan som det kommer om du inte kan bestämma dig. Det ordnar sig alltid till det bästa i slutändan :) Vet du inte vad du vill plugga så är det bara att vänta ett år (eller två), se bara på mig he-he. Kram!

2011-02-11 @ 00:58:16
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0