4 dagar kvar!

Ännu en måndag. Men det är sista måndagen innan jag far. Nu är det bara 4 dagar kvar till SOUTH AFRICA!!!! Åh, jag börjar blir riktigt pirrig nu! Jag har hållt på att förbereda mig i veckor nu. Och nu är det bara en sak kvar på listan som jag måste införskaffa innan jag far, och det är snus. Haha.

Har varit på stan och klippt mig, bara tagit topparna. Nu jävlar ska det bli långt hår här. Sen har jag köpt en ny mascara och solskyddsfaktor. Och har nyss lånat två böcker. Ska ha med mig 4 böcker dit, haha! I'm so ready!
Ska fixa lite i resväska när jag kommer hem.

Och nu ska jag skriva ut två engelska artiklar som jag ska jobba med på lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0