Dag 15 - Mina drömmar.

Vad jag mest går och drömmer om hela dagarna är ju såklart att få bilda familj med Andreas. Att få en utebliven mens, se en positiv sticka och känslan av att bli gravid och sen få gå och bära på ett litet liv i 9 månader för att sen få se vårat första mirakel. Det är en utav mina största drömmar.

Jag drömmer om ett lyckligt liv. Att må bra. Att jobba som frisör. Att flytta ihop med Andreas i en lägenhet för att sedan köpa vårat drömhus tillsammans.

Jag drömmer också om att förbättra min sångröst så att den låter jättebra. Att sjunga inför en publik och bli uppskattad.

Det finns mycket jag drömmer om, men de här är några drömmar iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0