Dag 6 - Min dag.

Min dag började med att älskingen pussade mig hejdå när han skulle och jobba. Jag la mig ner och fortsatte sova. Men telefonen ville fan inte vara tyst. Det ringde hela tiden och fick sms. Dolt nummer ringde så jag orkade verkligen inte svara. Klockan 11 bestämde jag för att gå upp. Då hade det dolda numret lämnat ett röstmeddelande. Det var tandregleringen. Skulle till tandläkaren idag för att fota och göra avtryck av mina tänder (ska ju få tandställning). Min tandläkare var sjuk och jag skulle ringa upp och få en ny tid. Jag gjorde det och sen gjorde jag mig klar för att ta bussen in till stan. Där mötte jag upp Janina för att gå några äranden på stan. Jag bokade klipptid och köpte jeans och en blus, plus "gelésula" till mina nya skor som är liiiite för stora. Sen gick vi till Magasinet för att jobba lite med tjejerna. Vi satt och babblade för fulla muggar.

Sedan tog jag bussen hem. När jag väl kommit hem så satt jag på Avatar, har varit sugen i flera dagar på att se den (har inte sett klart den än, hockeyn började klockan 7). Sen åt jag middag. Sedan började jag packa lite. Sen in i duschen och nu har jag suttit här i kanske en timme och ska snart se klart Avatar.

Snart bär det av, 10 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0