Dag 8 - Ett ögonblick.

Ett utav mina bästa ögonblick i livet var då jag och Andreas förlovade oss. Den 20 augusti 2009.
Vi gick i två år och väntade på att rätt datum skulle komma och att vi båda skulle ha råd med ringar. I början av sommaren 2009 kände jag en väldigt positiv känsla. Både jag och han hade ett sommarjobb. Nu jävlar, sa jag till mig själv. Sen så hade inte Andreas något jobb längre. Företaget gick i konkurs och ekonomin för att förlova oss gick i kras. Han skulle inte få pengarna föränns till hösten. Jag blev väldigt ledsen och Andreas frustrerad.

Sen en kväll kände jag att jag fått nog. Jag skrev till honom och sa att jag sket i att han inte ville låna pengar av mig. Jag tänkte bestämt betala och få pengar av honom sen! Det fanns ingenting han kunde säga! Jo, det fanns det, och det var ett okej. Den dagen var jag väldigt lycklig. Jag kunde inte sluta le.

Vi kollade ut ett par ringar som vi ville ha och som var i rätt pris, beställde dem och när de väl kom satt de perfekt. Och sen dagen, den 20 augusti 2009, blev vi äntligen förlovade! Och jag trodde att jag skulle grina som en tok, men istället fick jag krama om Andreas för att han grät av lycka. Haha, förlåt gubben.

Ett utav mina bästa ögonblick någonsin. Hittills. ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

åhh va gulligt:')

2011-01-13 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0