Dejt med Loka denna lördagkväll.

En lördagkväll som denna är jag helt ensamen hemma med min hund Loka. Så hiiimla skönt!
Det jag ska göra ikväll är att bara ligga i soffan och se massa film. Fast jag har lite beslutsångest. Tänkte med att börja se Brokeback Mountain. Men sen klockan 21 börjar både Wild Wild West och The Prestige. Jag vet inte vilken jag vill se! När jag bestämt mig för jag väll tanka ner den jag inte kommer se. Fast det ska man väll inte skriva, haha.

Senare ikväll kommer Christoffer och Emelie på besök. De ska skjutsa hem syrran från ett kalas, där hans syster också är. Så det ska titta förbi. :) Jag vet en liten Loka som kommer bli glad när hon får besök. Och är socialgalen. Har aldrig sett en gladare hund när någon kommer på besök, haha.

Snygga damen med tassarna ikors, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0