...

Sitter och väntar på att älsklingen ska ringa upp mig på Skype så vi kan prata lite.

Sen så måste jag bara få skriva av mig. Jag är så jävla förbannad just nu att jag vill gråta. Jag måste kämpa emot tårarna. Får inte en lugn stund utan ett par jävla kommentarer hela tiden. Får inte säga något, blir arg, ja allt. Imorgon lär det ju inte bli bättre. Stress stress stress. Åh, jag ville komma hit för att få en lugn stund, men inte de!!

Åh jag vill gråta och skrika, släppa ut allt. För jag är nära till tårar hela tiden. Ska sova med Ida inatt så vi kan prata och goosa.

Så, ville bara skriva ut lite.

Kommentarer
Postat av: Janina

Åh gumman, vad trååkigt. Du ska ju ta det lugnt och ha jätte roligt där borta. Hoppas det blir bättre!! <3

2011-01-28 @ 23:14:35
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0