Hett, hett, hett!

Ja, nu är det tisdag, redan! Dagarna flyger iväg. Igår var vi vid saltvattenpolar och solade och badade. Sen for vi på ett köpcentrum med massa affärer och krogar vid en hamn. Glömt bort vad det hette för tillfället. Jag köpte mig ett par hörlurar med mic så att jag kan prata med älskingen på Skype. Sen köpte jag tre fina örhängen och fick ännu ett par av Ida idag. Det kommer bli mer, satan vad fina det finns!

Idag har jag bara legat vid polen och svettats. Idag är det väldigt varmt. Och igår var det asvarmt. 32+, minst. Och vindstilla kväll med hela 27+ grader. Det var hett att sova inatt. Ska snart gå i duschen också, ska bara ta ett dopp i polen och sola lite mer! :)

Jag har fått önskningar från en viss Anna att visa hur brun jag blivit. Jag har inte blivit särskilt brun ännu, men har en liten bikinirand. Here you have it!




Jag märkte nyss att jag inte kan sätta in bilder från mobilen. Får fråga Ida sen om hon kan hjälpa mig. Tur att det finns en webcamera på datorn!

Nu ska jag ut i solen igen. Puss på er alla i mörkret och kylan! ;)

Kommentarer
Postat av: Marléne

Saknar dig gumman!<3

2011-01-25 @ 11:16:56
Postat av: Anna

sötnos, färgen är godkänd av solexperten ; ) keep up the good work ! <3

2011-01-26 @ 01:01:41
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Janina

Sötgumman :) Miss you here liksom <3

2011-01-26 @ 09:06:03
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, gullunge! saknar dig massor men njuuut för fulla muggar och skratta lite åt oss som går runt i -20 grader här hemma, brrr! Puss! <3

2011-01-26 @ 16:53:33
Postat av: Anna

Nej, inte skratta... Jag skrattar inte åt det... Jag gråter :( xD jag saknar dej fellanbellan :) <3

2011-01-28 @ 02:31:00
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0