Pusslet fylls på.

Ni som följer min blogg har kanske märkt att jag inte skrivit så mycket om min mamma på senaste tiden. Anledningen är både för att jag inte haft kraft eller tid att skriva ner mina tankar. Men också för att mammas bekanta tagit kontakt med mig efter reportaget i tidningen och berättat en massa om henne.

Under den tid jag inte skrivit om henne har jag istället fyllt på pussel med deras berättelser om deras tiden med henne. Jag har då känt mig tillfredställd med det och känt att jag inte behövt skriva ner så mycket om henne och hur jag känner. Så småningom kommer mer texter om henne, så att jag kan få mina tankar nedskrivna. Så att om jag glömmer bort något så kan jag gå hit och läsa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0