Tuff tuff tuff säger tåget.

Jag uppdaterar inte för jag vet inte vad jag ska skriva. Nu ska jag skriva ett tråkigt inlägg igen. Vet inte, vissa kanske anser att det är intressant.

Jag har nyss suttit vid mina (trasiga) trummor (hi-haten är fortfarande trasig, men det funkar). Håller på att träna till en låt som jag och tjejerna ska spela in när vi börjar skolan igen. Vilket också påminde mig om min låt jag ska kunna sjunga på måndag. En musikallåt. Fy, man ska verkligen ha kraftig och stark röst. Har inte testat sjunga än. Vill inte att min familj ska på tinitus, på skämt och sido. Jesus Christ Superstar - I don't know how to love him. Fy, hatar den.

Sen har jag fått brev från tandläkaren. Nu ska jag få min tandställning, tror jag iallafall. Räls blir det, hahaha. Ska bli intressant. Och om det kostar något. Har ingen koll på det. Tror säkert det kommer göra det när jag inte är ett akutfall. Hahaha, låt lite roligt. Har iallafall väntat i två år nu tror jag, om inte mer. Får väll se.

Tjänare snögging ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

älskling, du är snygg i ALLT ;) u'll rock that räls ! <3

2011-01-08 @ 02:11:40
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0