En jävla snyting.

Gårdagen var så jävla rolig! Nästan lika rolig som studenten. Vi dansade i timmar och var jättefull. Men det fick man betala för idag. Jag är fortfarande väldigt bakis. Magen är väldigt orolig och jag kan inte svänga med huvudet för mycket för då spyr jag, haha. Men jag har ändå börjat om nu. Erik och Kalle har varit och tittat på nån skoter typ och är påväg hem nu. Så vi ska äta den berömda indonesiska kycklingen. Möms!

Jag och Erik har sovit i soffan, huvud mot huvud. Och så väcker Erik mig i morse klockan nio och frågar vad jag gjort. Från näsan ner på kinden har jag torkat blod. Jag har blödit nösblod. Erik har alltså gett mig en snyting med handen i sömnen så jag börja blöda näsblod, hahaha. Jag har inte ens vacknat av de. Så himla skumt!

Aja, nu ska jag hjälpa Janina med maten. Ikväll blir det Swingfly och September!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0