Onödig resa.

Idag for jag in till stan som jag inte hunnit med ännu. Alltså att fara till arbetsförmedlingen. Men när jag och Anna väl kommer dit så är de bara att vända om. Det var en halvtimme till stängning och vi skulle tydligen inte ha hunit skriva in oss då. Så jag ska sätta mig imorgon och göra det över datorn och sedan fara dit på torsdag för att få en handläggare. Blä vad less. Orkar inte fara in till stan bara för att göra en liten liten grej. Känns så jävla onödigt. Men vi gick på stan ett tag och jag hittade ett par fulsnygga shorts, haha. Det är det jag behöver nu. Massor med shorts. Har bara ett par som jag använder, så jag är på jakt efter fler när de är väldigt behändiga att ha under sommaren.

Aja, men nu tänkte jag ta mig ett vinglas och se lite tv. Sen gå och sova! Natti.

Kommentarer
Postat av: aleks

Kom till min blogg och fråga frågor i min frågestund här på bloggen. Alla som frågar kommer få länkningar. Svaren kommer vara 100% ärliga och du får fråga precis vad som helst. Kom igen nu, vad vill du veta:)?

2011-07-06 @ 11:44:17
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0