Smultronshot.

Jag vet från förut, då jag spelade fotboll, att jag blir sjukt sötsugen efter en träning eller match. Det är samma nu när jag varit ute på mina promenader. Efter fotbolls träningen eller matchen köpte jag nästan alltid en glass eller något annat kallt, som läsk. Nu gör jag verkligen inte det! Men jag kan inte heller påstå att jag är världens nyttigaste heller. Jag tar en frukt eller dricker ett stort glas saft, gudomligt gott efter en timmes promenad! Jag tog mig ut gick och idag blev det en specialare. Vi har nämligen världens godaste sumltron och jordgubbar. Så jag gick ut och plockade massor med smultron och två jordgubbar. Blandade det med lite socker och mjölk, och vips så var mitt sötsug borta. Jag motstod till och med chipsen som fanns på tvrumsbordet! ;)

Däremot ska det bli roligt att se vad som händer inatt om jag stannar uppe.

Jag får nämligen sjuk aptit på natten. Igår så gjorde jag fiskpinnar med smör,

vitpeppar, chayennepeppar och sambal olek. Jag vet, sjukt.

Några förslag på vad man kan äta som snack när man blir slisksugen?


Kommentarer
Postat av: Janina

Köp lätt kesella och blanda med funlights saft. Det smakar som yoghurt (y). Eller så kan du ju köpa minikeso(alltså lätt) och blanda med någon nyttig god frukt eller kanske cashewnötter. :D

2011-07-14 @ 06:59:16
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0