Åter igen tant Felicia.

Hallelujah, my computer is alive! Jag kunde hela tiden ha kunnat låna min systers sladd, men hon hade prövat och sa att den var för liten. Och desperat som jag var så prövande jag och det gick! Hon var väll invalid och satt i fel hål, hahahah. Sjuk humor man får ha...

Och idag har hon äntligen kommit! Jag har åter igen blivit tant! Jag är tant åt Alice. Men idag kom lilla Isabell som de tänkt kalla henne, tror jag. Min kusin födde en liten (STOR) dotter idag på morgonen. 49 cm lång och 4,3 kg. En liten boll med andra ord, haha. Längtar så mycket tills jag och Andreas ska fara och hälsa på. Vi måste bara bestämma vilka dagar vi kan fara! Jag är så sjukt avis! Till råga på det har jag sett en del förlossningsprogram idag. Är jag sjuk som längtar tills jag ligger i den sängen med smärta, att jag vill det mer än någonting annat? Lite sjuk kanske, haha.

Så nu ska jag smälta maten lite och sen tvinga mig ut på en promenad! Verkligen tvinga..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0