Får hoppas på de bättre.

Märkte ni hur många inlägg de blev igår när jag fixat datorn och internet? Haha. Men de här blir nog dagens första och sista. För idag ska jag till min fästmans stuga och vara där hela helgen och mysa! Och jag har mycket att göra tills han kommer. Ja, jag tog mig ju inte upp idag, slog av alarmet och hela skiten, och när jag trodde att jag skulle gå upp så somnade jag om. Så fruktansvärt irriterande. Men jag måste ju ha varit dödstrött alltså, för jag somnade om på några sekunder då jag bestämt mig för att resa mig upp ur sängen. Så, nu ska jag trycka i mig något, sen packa lite, sen ut och gå en kort sväng, duscha och sedan packa och fixa resten. Hoppas ni får en bra helg! Min startade inte bra, jag är jätte irriterad. Men får hoppas att den blir bättre. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0