Trubbles will come and they will pass.

Fyfan vad de är glest i min blogg nu för tiden. Men det är stressen och pressen inför studenten. Det går ju bra att skylla på.

Vad gör jag vaken en tid som denna? Jo, jag kan inte sova. Har sovit som ett arsel inatt pga av att jag sov länge igår och för att jag hostat hela natten. Jag som trodde att jag höll på att bli frisk, som tappat rösten och allt. Men nej, nu ska jag bli snorig och hostig också. Jag har nästan fått tillbaka min röst, men nu har jag en retande slemhosta istället. Kul.

Jag skulle egentligen ha gått upp halv 8, men istället blev det 6... Jag och Andreas har sovit hos hans mor inatt. Båda har farit och jobbat. Andreas ska bara jobba till 9, men då har jag redan farit till Anna för att fixa mitt hår. Det är nämligen bal ikväll! Jag är jättenervös! Och hoppas att jag för bövelen kan gå i mina höga skor hela natten! Har laddat upp med skavsårsplåster! Var och hämtade min klänning igår som en av mammas kompisar sytt in. Den blev jättebra! Jag är bara så obekväm med den låga urrigningen, haha! Men jag kommer få bra hållning om inte annat! Nu ska jag gå i duschen och raka ben och hela tjosan! Wish me luck ikväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej,

Jag såg din häftiga tatuering av din mamma på Kurirens sida ikväll. Den grep tag i mig, för när jag tog studenten 1994 gjorde hon min bal-håruppsättning! Jag har också stött på din pappa mycket i Råneåskolan så allt kring forsolyckan 1995 minns jag... Kul att se att du blivit en stor tjej! Lycka till i livet och "only sky is the limit" när man tar studenten!

2011-06-07 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0