Fyfarao...

Fredag, at laaaaast! Men tyvärr är det här ingen rolig helg. Andreas är i dundret med killarna och jag sitter själv hemma.... Jag skulle egentligen sitta hos Sandra just nu och se O.C eller Beyoncé. Men stackars flicka mår inte så bra. Så hon skjutsade hem mig. Hon höll på att somna, och jag är ganska pigg, så det var lika bra. Vi får mysa en annan dag istället! :) Vi hann iallafall sola och käka en korv, plus käka middag. Plus att vi for till Fiia så jag kunde få min present. Det var en jättefin silverring med en diamant formad som ett hjärta. Inte en riktigt diamant alltså...haha. Tack så mycket! :)

Sen när jag kom hem så satte jag mig i soffan och bläddrade mellan alla kanaler och dum som jag var så stannade jag på canalplus där paranormal activity visades..... Jag var helt ensammen hemma.... Jag höll på att skita ner mig. Får se hur det går att somna inatt. Därför ska jag se Grey's nu och komma på andra tankar. Har fortfarande ett väldigt obehag i kroppen... :( FY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0