Ikväll ska jag se Beyoncé live!

Japp, ni läste rätt. Ikväll ska jag få en personlig konsert av Beyoncé här hemma framför min soffa. Deni!

Nä, jag har självklart köpt hennes DVD skiva från hennes turnering över hela världen. Så den ska jag se ikväll, så fort hockeyn är slut. Yey!

Imorgon ska jag till klinten med min kusin som är hemma från Norge, hennes syster och hennes pojkvän, plus min bror. Medans de ska åka skidor ska jag och hon sitta och dricka varm choklad och mysa. Eftersom hon är havande så kan hon inte åka (tror inte hon vill heller, haha) så ska göra henne sällskap. Plus att jag får komma ut lite istället för att sitta inne hela tiden med min låga energinivå. Lär somna gott imorgonkväll med andra ord! Påtala om havande. Åååh hon är så fin med sin mage, så fuskigt!!!! Vill också, ååååh! :( ääääälskliiing... (A) *blink blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0