Din förbannades jävla kossa!

Hello. Det var fruktansvärt kul i fredags. Dock tog jag inga bilder... Jag får helt enkelt sno från någon annan (a) och lägga upp. Dock vet jag inte när de händer. Och så måste jag ju fortsätta lägga upp bilder från Sydafrika. Dock går det inte när datorn lagt av och när min internet är förjävla segt. Inom en snart framtid hoppas jag det kommer upp.....

Sen far jag ju på studentresa om 4 dagar. Ska bli så fruktansvärt skönt. Hoppas att jag verkligen kan släppa allt då och känna att nu tar jag studenten. Har nämligen inte fått den känslan ännu...

Och sen mår jag åt helvete. Det har sagt PANG, rakt in i tegelväggen. Ja, jag är utbränd. En mildare utbränthet eller vad man ska kalla det. Jag mår jämt illa och jag sover ingenting. Jätte kul. Jag är även så jävla förbannad. Jag hatar min nutida kost-lärare. Jävla tönt. Jävla irriterande hamsterjävel. Jag HATAR dig, bara så du vet. Hon har gett mig en ig-varning, en och en halv vecka tills betygen sätts. Inte förvarnat mig eller något, den bara kom. Har jag fått uppgifter jag ska göra för att jag missat en del saker som hon vet att jag ska lämna in, även denna jävla ig-varning. Jag är så fruktansvärt förbannad att jag vill gråta. Det är nära... Plus att jag inte kan göra de här uppgifterna! För att min datajävel är trasig! Ja, jag kan göra dem på skolan. Men så utbränd som jag är så tänker jag inte göra dem där. Så Andreas ska ladda ner ett skrivprogram åt mig på hans dator. Och han ska fan hjälpa mig. För jag klarar det inte själv. Det är synd om honom om han inte hjälper mig... Då får han en flickvän som kommer gråta och skrika i evigheter. Även om det inte är hans fel, men det kommer gå ut över honom, stackarn. På tala om han. Kan han komma hem nån gång så att jag kan få häva över allt hat jag har över honom så att han kan trösta mig. Jag orkar inte mera. Jag har för länge sedan gett upp....


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: HAHA babe ! Du är knäppis. Och du, skit i läraren, hon har gjort fel. Det är försent att g varna nu, så hon kan dra. Och snart åker vi iväg och ÄGER SÖNDER Alanya, så peppa och tänk på det ! för vi kommer ha så jäääääävla roligt ! <3

2011-05-19 @ 15:20:50
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Karoline

Låter lite som Margareta? ;)

2011-06-12 @ 21:53:30
URL: http://karriis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0