Hör och häpna!

Jag ska erkänna något. Varför jag inte uppdaterar så ofta nu är för att jag hatar att sitta vid min datorn. Det har nämligen blivit något fel på vårat internet, så att ta sig in på en sida tar ungefär 3 minuter. Jag kan inte svara på mejl, jag kan inte betala min räkningar, osv osv, för att det är så segt och att det hela tiden kommer upp att jag inte har någon anslutning eller att det blev något fel med att hämta sidan. Så, jag har inget roligt liv just nu när jag inte kan sitta vid min dator, inte se mina serier, buhuuu... Ja, jag sitter vid den nu, men bara för att jag gav mig fan att ta mig in på blogg.se och skriva ett inlägg innan jag ska sova.

Min tatuering mår bra! Ska ta en riktig bild på den så snart som möjligt så ni kan se hur den ser ut när den läkt! Oooh, älskar den så himla mycket! Den är sååå hiiimla fiiiiin! Jag börjar få second thoughts när det gäller att göra änglavingar. Pappa har rätt, och alla andra som kommenterat om de, att den ser mycket bättre ut som den är, så att man verkligen ser henne. Tror inte det skulle bli samma sak om man satte vingar. Det blir inte hon som blir i fokus då. Men jag har några veckor att fundera, så vi får se hur det blir!

Sen börjar studentresan, balen, studentveckan och sjävla studenten närma sig med stormsteg! Och jag har inte beställt min balklänning än! Jag ska ta och göra det på onsdag, då jag är hos älsklingen och sitter på en dator som funkar. Jag har iaf fått studentmössan, thank you Lord. Nä, det är mycket som ska göras de här sista veckorna. På måndag har jag slutproduktion, ska spela trummor till en massa låtar, och hör och häpna, jag ska sjunga en egen låt! Japp, ni hörde rätt. Jag är väldigt nervös! Håll tummarna för mig!

Nu ska jag slänga mig i säng så att jag inte är lika trött imorgon som jag var imorse, fy bubblan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0