Someone like you.

Jag tog mig inte upp imorse... Jag har knappt sovit nå inatt. Och jag skulle bara ha en lektion idag. Jag kunde ju ha farit på den, för att det just bara var en lektion. Men klockan 16 skulle jag repa med tjejerna + marcus och kände att jag inte kommer orka vänta på skolan från halv 11 till 16, så tog en senare buss in istället. Jag kom hem för ett tag sedan och har precis tryckt i mig en mexikansk tacopaj, MÖMS!

Jag kan inte riktigt komma på någon anledning till att jag inte kan sova. Det är lite utav ett mysterium. Jag mår inte sådär jättedålig och är inte sjuk, sover inte middag. Är väääldigt pigg på kvällarna efter middagen. Ja, jag vet inte riktigt. Jag hoppas verkligen att jag kan somna inatt...i tid, och inte klockan 2 på natten....

Här är en otroligt fin låt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0