Egna smycken.

Förjävla dåliga bilder. Det var mörkt och iPhone 3GS kameran är ju inte den bästa. Men igår satt jag och pyssla med pappas alla flugbindargrejer. Så nej, jag band inte flugor, jag gjorde smycken, som inte är klara ännu. Man kan tro att jag band flugor, för jag fäste fjädrarna på en krok. Men här är början på ett drömfångarhalsband och så ett fjäderörhänge. Jag fick så ont i ryggen så ska fortsätta idag eller imorgon. Ska självklart kapa av själva kroken med en avbitare, annars kanske någon blir hooked on a feeling med mig, hahaha. Jag är så rolig!

Tog insperation av min syster drömfångare som syns där i bild, så den har jag INTE gjort, tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0