Kvällen gick till historien.

Janina har åkt hem och bakfullheten börjar sakta men säkert försvinna. Herregud vilken kväll! Sjukt roligt, med sjukt roliga personer. Dock var farmen inte lika bra som jag hoppats. Det var alldelens för mycket folk. Fick stå och köa  45 minuter för att komma in, och det var ju bara förköp som gällde. Många måste ha plankat in också. Sen var det mycket stölder. Min kompis Sandra fick sin mobil och kontokort stulet. Så det var därför jag inte fick tag på henne när vi skulle åka hem. Det blev även en efterfest med pizza.

Imorse fick man betala dyrt för det roliga man haft. Huvudvärk som hette duga, var fortfarande full. Druckit en hel ramlösa flaska på en och en halv liter. Ätit två manadriner och lite köttsoppa. Magen vill inte ta emot så mycket mer.

Så nu ska jag packa lite kläder och sen fara till Andreas. Inte fått vara med honom på hela veckan. Så det ska bli mysigt att få sova med honom igen.

Bilder får ni någon dag framöver så jag fått dem av Janina, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0