Sömnproblem

Det är omöjligt att känna sömn. Jag är aldrig trött, förutom då jag ska stiga upp. Det är så sjukt. Jag kan ligga i sängen i 3 timmar utan någon som helst lycka av att somna. Därför jag är vaken den här tiden. Det går inte att somna! Och det resulterar i att jag nästan sover bort dagarna. Mina dagar är från 14 till 4-5 på natten. Det spelar ingen roll om jag sover 3 timmar på en natt och stiger upp klockan 6 på morgonen, jag somnar ändå inte förens nästan 24 timmar senare nästa dag.

Jag ligger och läser i timmar, men sömnen vill verkligen inte ge med sig. Bara i mina armar som somnar av att hålla upp boken. Så nu ska jag lägga mig bredvid min älskling som ligger tvärs över sängen och hoppas på att jag kan somna på direkten. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0