Getting used to.

Jag håller fortfarande på att vänja mig vid mitt nya hår. Ibland tror jag att jag har en peruk på mig, men det här ska nog gå. Jag trivs jättebra i den här färgen! Nästa gång kanske jag färgar de, vi får väll se. Lär nog exprimentera välidgt mycket i Ö-vik, höhö.

Idag fick jag höra igenom radioreportaget som gjorts om mig. Verkligen skitbra! Visst, lite konstigt att höra sin egna röst. Men väldigt snyggt uppbyggt och så! Som sagt, det är ett skolarbete men vi får väll se om det går att sälja på något vis. Det återstår att se i framtiden!

Sen har Andreas gått och blivit sjuk, och självklart har han smittat mig. Så jag har en torr och samtidigt slemmig halv, snorar och är tung i skallen. Bara blivit värre under den här dagen. Så får väll se om jag vaknar upp med feber imorgon. Fast brukar inte få feber. Jag minns inte sist jag hade de.

Nåja, han ligger och sover i min säng just nu. Så jag ska gå och krypa ner bredvid honom och läsa lite bok. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0