Det här med livet.

Ännu en fredag här. Jag som är hemma har ingen koll på dagarna. Så jag har inte riktigt den där fredagskänslan som alla andra. Men tacos står på menyn och det är riktig fredagsmat!

Min kära man är och jagar, kommer nog hem alldelens strax!

Rektorn ringde igår, men jag sov och missade samtalet. Har gått hela dan och väntat på att hon ska ringa, men icke. Så jag får ta och ringa henne på måndag då. Ska även till min jobbcoach på måndag. Har gått en och en halv måndad sen vi träffades sist.... Och jag har knappt gjort någonting. Ångest? Jo. Jag har ångest över hela mitt liv. Ibland känns det bra och jag orkar inte bry mig att jag inte har körkort eller jobb. Men när ångesten väl kommer, blö. Men jag är inställd på frisörskolan, inte på jobb. För jag vill inte stå inne på en matbutik och packa uppvaror, jag vill inte stå på en mack och sälja korv och bränsle, jag vill jobba som frisör. Att göra något annat just nu ger inte mig något känner jag. Jo, pengar. Men jag vill inte. Kanske ska ta och satsa stenhårt på körkortet nu, om jag nu ska flytta i januari.

Motivation, är vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0