Incomparable.

Okej, gårdagen var helt sjuk. Jag var på gränsen till att svimma hela tiden. Adrenalinet pumpade från 05.00 till 16.30. Det var då jag fick veta att jag tagit mig in. Det har fortfarande inte sjunkit in. Jag har inte förstått att i januari börjar jag studera till frisör. Jag. Frisör. Holyshiiiit. När jag anlände till Umeå så träffade jag min moster Ida, min mormor och lådsasmorfar. Hade en och en halv timmes väntan på bussen som skulle ta mig till Luleå, så de kom och träffade mig. Skitmysigt! Fick en present av Ida, visar den imorgon! Min goddotter har kommit till Sverige. Hon kom igår och idag for jag och träffade henne, och hennes mamma som är min kusin. Och stor har hon blivit, väldigt stor. Hon såg ut att vara ett halvår, minst. Men hon är bara ynka 3 och en halv månad. Min snuttunge! Men nu måste jag gå och knarka kudde, och hoppas på att jag däckar direkt. Imorgon/idag halv elva kommer en journaliststudent till mig för att göra ett skolarbete om min blogg. Nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0