Kommer överens med sängen.

Jag må vara otränad, men jag vet när min rygg gör ont utan att vara otränad. Att damsuga är inte min grej. Aj vad ont i ryggen jag får.

Aja, nu är huset fritt från damm och hundhår, nån timme till. Innan Loka släppt mera päls. Hon tycker inte jag är nog ren heller. Nyss stigit ur duschen och smörjt in mig. Min loation smakar gott säger hon, haha.

Ja, just nu har jag som inget att göra. Så jag ska gå och krypa ner bredvid min älskling, som redan sovit i över två timmar. Läsa min underbara bok. Redan läst den, men måste bara läsa om den. Det var ju faktiskt ett helt år sedan jag läste den. ;) A läste den i grekland. Han som verkligen inte läser böcker läste ut den på en och en halv dag. Så bra tyckte han den var, haha. Borsta tänderna och sen krypa ner med A och Överenskommelser. En kom jag verkligen rekomenderar!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha gumman ; ) hade du det bra där borta ? :D har du någon färg på lillkroppen ?

2011-09-10 @ 00:23:49
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, nej så du säger ;) nej, men jag förstår det, borta bra men hemma bäst (oftast). Men självklartvi kommer nog där på fredagen ! :) Men fusk va gott hihi ! Och haha du jag känner till det där med att hudlotionen smakar gott, min vovve går också och slickar mig på benen när jag har på något sånt haha, lagom mysigt ! ;) puss !

2011-09-11 @ 23:48:46
URL: http://annaallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0