Talkin' to me?

Idag är det sista dagen jag är ensammen hemma, för ikväll kommer hela familjen hem. Pratade nyss med pappa och de hade landat i Sthlm. Loka kommer bli såå glad!

Imorse vaknade jag ännu mer lemmen i kroppen, det är ju alltid värst efter två dagar. Och så drömde jag en konstig dröm, så jag var på väldigt dåligt humör imorse. Det är väll bättre nu. Så jag tänkte ta och städa de sista här i huset innan de kommer hem. A är och styckar de älgar de skjutit i helgen, så han kommer väll om en timme kanske.

Tack vare min kära vän Sandra har jag nu också fastat för den senaste appen Wordfeud. Sitter hela tiden med de, haha.

Kommentarer
Postat av: Janina

sv: Ja det var den! :D

2011-09-12 @ 19:50:17
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: sandra

heheheh love you

2011-09-13 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0