Dagen med stort D is coming...

Helgen är över, och snart måndag likaså. Onsdag kommer allt närmare och jag blir bara mer och mer illamående. På onsdag gäller det, intagningsprovet. Jag har ingen aning om hur jag ska förbereda mig. Jag har ändå en positiv inställning, jag ska fara dit och vara mig själv. Just nu är jag nog mest nervös inför resan, när jag ska resa ensammen. Blööööö! Jag hade hoppats att få med mig A men han kunde inte ta ledig. Så det här är något jag måste göra själv och det är väldigt skrämmande. Jag är livrädd. Jag har inte bokat biljett ännu. Men imorgon ska jag in på banken och sätta in pengar så att jag kan betala via kortet. Åh, kan det inte vara torsdag imorgon så allt det här får vara över.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0