Feliz Navidad!

Julmorgon. Utanför hurset står en Yamaha ET 250 som vi barnbarn fått från farmor och farfar. Själv har jag öppnat ett stort paket på morgonen. En av mina pukor. Ja, alltså en del av mina trummor. Fick öppna alla delar om jag ville, typ 10 paket till. Men det vill inte jag. Jag vill ju öppna allt ikväll. Öppnar jag 10 på morgonen så har jag ju knappt kvar nå att öppna ikväll. Får inte heller öppna nå litet så jag har något att göra idag tills tomten kommer. Aja, inte sura miner för det.

Nu ska José Feliciano - Feliz Navidad på högsta volym! Det är tradition för mig. Trodde som liten att mitt namn var med, hihi. Tyvärr bara i artistetns namn.



I wanna wish you a Merry Christmas from the bottom of my heart!

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0