Heaven's gates won't open up for me.

En ny julig design. Hope you like it.

Ledig idag från skolan. Men det betyder inte att det inte blir något skoljobb för mig. Plugg, plugg och åter plugg för min del. Ligger efter i matten. Ska läsa ut en bok till imorgon och en till på onsdag. Dataprov imorgon också. Idag ska jag bara läsa mina böker och träna på datan. Orkar inte med något mer.

Är helt slut. Har sovit till 14 idag. Men somnade halv 5. Kunde inte somna. Spyfärdig och kallsvettades. Är jätte rädd att jag ska få vinterkräksjukan. Har aldrig haft magsjuka någon gång i mitt liv. Bara spytt när jag ätit en medicin när jag var liten. Ville bara gå upp och spy hela natten. Men ville ändå inte. Vill inte ha magsjuka. Men tillslut var jag tvungen att gå upp och dricka vatten och borsta tänderna igen så jag skulle få bort kräksmaken i munnen. Tog en alvedon, blötte en handuk och tog upp en spyhink till rummet. Jag hade tur, jag spydde inte. Men när jag åt frukost imorse kom spykänslan tillbaka. Är jätte orolig i magen och en väldig huvudvärk. Har en känsla att jag inte kommer sova så mycket inatt heller när jag sovit så länge idag. Jag måste ha varit vaken i minst 12 timmar innan jag kan somna. Åh, vill bara ligga i soffan och se på tv hela kvällen. Har ingen ork till någonting.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0