Big Family.

Jag har helt glömt bort att säga att jag träffade min älskade morbror Mikael idag! Inte sett honom sen i sommras. Fick en mysig kram och föreslog vad han skulle köpa till sin syster i julklapp, alltså moster Anneli. Henne saknar jag väääldigt mycket. Vad är det nu, 2 år sedan? Och hon kommer hem på söndag! Ska träffa henne under lovet och jag längtar så!

Min släkt är ganska kompliserad. Stor och så. Så Sandra hade inte riktigt koll på vem det var jag krama.

Sandra; är det kusinen?
Micke; ehm, nej, morbror....
Sandra; jaha, ja juste så var det.

Micke är 25 år gammal, lite jobbigt att vara morbror (och farbror) då.. Man känner ju sig så gammal, haha! Ojoj, stackarn. Kan bara tänka mig hur Anneli känner sig som är både moster (och faster) och bara 21 år gammal. Haha.

Aja, nu ska jag krypa ner i sängen.

Natti.

/F.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah ;)

2008-12-20 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0