I'm leaving with you.

Min helg har varit bra. I fredags myste jag med Anna hela kvällen. Åt gott och så. Färgade håret på henne också. Brunt. Men det blev färg över så jag bestämde mig för att färga mitt hår också. DÄR SKRÄMDE JAG ER ALLT! Haha, gör inte samma misstag igen och färgar det brunt igen. Förstörde mitt hår totalt. Och när jag äntligen fått tillbaka min orginala hårfärg så nej tack. Men det roliga är att jag färgade det. Men bara underhåret. Har funderat på det jätte länge. Om det ska vara mörkbrunt eller svart. Nu blev det mitt i mellan. Det är verkligen mycket mörktbrunt. Nästan svart. Och det blev fint och jag är nöjd!





Min älskling firade sin kompis i fredags också. Så vid 1 tiden på natten kom dom och hämtade mig hos Anna. Han var full som ett svin för att dom hade varit på krogen. Han hade druckit 2 ½ öl. Ja ni läste rätt. Han var full som ett svin på de. Babblade, skrattade och vinglade. Ojoj. Vi for till svärmor och skulle sova där. Hon bara skrattade och jag var less. Tillslut så somnade vi efter många toabesök av kissande (som tur var inget inge kräkande) och mycket babblande. Resten av helgen har vi bara myst på. Hyrt film och så.

Varit ledig idag från skolan. Hur skönt som helst! Skulle egentligen till Ellen idag för lite julbak med tjejerna i klassen. (nästan alla) Men när jag vaknade imorse kände jag att jag vara ville vara hemma. Och så blev det. Har bara varit hemma idag och tagit det lugnt. Skönt.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0