Fredag. <3

Jag vaknade för ett tag sen. Det blev inte att skriva nå Nattiinlägg igår för internet funkade inte på något vänster. Men igår så målade jag klart huset, sååå skönt. Sen käkade jag hos "mormor" again. Sen såg jag, Josse och barnen på Förtrollad, haha ganska rolig faktiskt. Helst jordekorren, HAHAHA! Sen gick vi och bytte om för badtunnan var varm. Så alla hoppa i den och det fantastiska är att jag har badat för första gången i sommar! Japp, jag vet! Och jag som är en sån badkruka, hehe. Och jag doppa mig till och med 2 ggr! Aja, då var de överstökat iaf. Efter det gick jag och duschade, ringde och väckte älsklingen för han sov, skulle bara säga godnatt till honom. Sen gick jag över till "mormor" och åt ost och kex och andra godsaker. Sen gick jag hem och la mig i sängen och såg nån filmen som jag vet att jag sett förut men kommer inte ihåg vad den hette.

Och nu ska jag gå och packa alla mina saker för ska till Andreas stuga imorn. Ska till svärmor idag för ikväll ska alla vi 3 se på bio, MYS! Vi ska se Hancook om ni inte sett mitt andra inlägg än. Will Smith, MUMS! Nu längtar jag väldigt mycket efter min älskling! Har inte träffat honom på hela veckan!

Aja, det kommer bli bloggtorka här framöver. Kommer hem på tisdag tror jag. Så hör gärna av er!

Pussbay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0