Bad day.

Happ, gjort lite nytt igen som ni kanske ser. Orkar inte göra nå mer avancerat. Det får bli så här ett tag. Hope you like it?

Vaknade på helt fel sida imorse. VIlket händer ganska ofta. Men idag var verkligen inte en bra morgon. Speciellt när den börjar med några tårar. Det är inte en bra kombination att somna med tårar och vakna med tårar. För det mesta så somnar jag med tårar och vaknar med suddiga ögon. Men inte imorse. Då kom det även mer tårar. Jag måste lära mig att gå upp på en gång när jag vaknar så inte tankarna kommer tillbaka så fort. Men jag är verkligen en sömntuta på morgonen, ojoj. Läste till och med ett kapitel i Harry Potter igår för att komma på andra tankar men det funkade inte. Nej, idag har varit en väldigt dålig dag. Hoppas jag kommer på andra tankar snart.

Som vanligt så har jag målat på idag. Varit ganska less idag faktiskt. Det har varit blindingar och getingar som farit omkring mig hela tiden. Igår också. Så jag vågar inte stå still ifall som skulle bita mig eller nått. Men utan att jag känt något så har jag blivit biten iaf. Och när blindingar biter så blir det ju dubbelt så stora bölder på armarna med två hål i. Och tyvärr så kliar dom också. På måndag blir det att gå upp på stor stegen, BLÄ!

Ikväll blir det en mysig hemmakväll framför tvn tror jag. Det var en del bra filmer ikväll. Bland annat 8 Mile och Scream 2. Det blir nog 8 Mile för mig. Det var så länge sen jag såg den. Och den är grymt bra. Hoppas bara att vi har nå gott hemma.

Idag fyller min älskade moster Ida 24 år! Grattis och många pussar&kramar på min pussgurka!

Ne, nu ska jag ta och gå i duschen, känner mig väldigt äcklig.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0