Tralalalalaaa.

Hej bloggen. Det var ett litet tag sen. Men jag har bara inte haft tid till dig. Har haft så mysigt och trevligt att jag glömt bort dig. Förlåter du mig?

I fredags var det faktiskt jätte trevligt! Vi drack, grilla mat och badade. Fast tyvärr så kom jag bort mig i ölspelet. Första gången jag spelade det. Så jag fick ju dricka ett x-antal klunkar. Efter det vart jag helt borta. Men när jag fått ur det dåliga så satt jag mig vid elden och åt en macka och då blev det bättre.

På lördagmorgon vaknade jag och älsklingen av att det var eldmyror i tältet! Så vi fick ju panik och gick ut. Och klockan var bara halv 9. Sova 6 timmar och vara extremt bakis, blä. Så vi tog ihop tältet och packade så allt skulle vara klart till när vi skulle fara. Jag, Simon och Josse gick och badade för att få kyla ner oss och för att vakna till lite. Sen kom daddy och hämtade oss. Vi gick och tog en snabbdusch och sen gick vi och la oss. Gud vad skön min säng var! Gudomlig alltså! Vi vaknade vid 4 och gick ner till våran nybyggda brygga och solade lite. Det är väldigt fin och stoooor! Sen käkade vi gomiddag som vanligt. Såg på tv resten av kvällen och sen gick vi och bastade.

Idag har vi sovit ganska länge. Både jag och Andreas har haft konstiga drömmar. Så det var inte kul. Men som tur så låg vi ju tillsammans så vi böhövde inte bli orolig. När vi vaknade så gick vi ner till bryggan igen och solade för fullt. Sen grillade vi korv, gott. Sen kom jag på den fiffiga idén att lägga våran flytande studsmatta på vattnet och knyta fast ett rep i den så vi inte skulle hamna för långt ut och ligga och sola på den ist. Det var väldigt mysigt faktiskt, och varmt vart det. Man blir ju som sagt mer brun om man ligger på vattnet och solar. Sen hoppade jag i vattnet och skvätte på Andreas, haha. Jag är elak, hähä. Sen kom Sandberg och vi bestämde oss för att fara till tvärån med Simon, Josse, Johan och Sandra. Sen for vi till Vitåfors också. Efter det gick jag och älsklingen och duscha. Sen låg vi bara och tog det lungt till han skulle åka med bussen hem. Han har bränt sig idag. Men inte konstig hur blek han är, haha. När vi skjutsat han så for jag på Uno-x och köpte godis och nu sitter jag här och äter "mormors" goda rabarberkräm, hihi. Ikväll blir det väll att sitta framför tvn eller nått.

Nu ska jag äta upp krämen.

Pussbay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0