Ikväll ska jag mysa med moster!

Hejhallå.

Igår så for jag till min älskliiing. Sov över hos honom också. Vi har inte gjort så mycket. Varit ute för det mesta och varit med Anton. For hem med 21 bussen för att jag trodde att min moster skulle komma och hämta mig vid 23 tiden. Men när jag kom hem och ringde henne så skulle hon precis fara från Ume. Flyget hade varit väldigt försenat från sthlm och så var det nå mer gorm så hon kommer säkert 1 i natt. Och jag som kunde ha varit längre hos älsklingen då! ÅH! Jag åker till stugan ikväll för att imorn ska vi på Stigs begravning. Min mormors syster man. Ska dit och krama om Evelina och Gudrun. Huvva. Tror inte jag kommer gråta imorn, men så känslig som jag är så vet man aldrig. När alla andra kommer sitta och gråta så sitter jag där helt normal, nej så kommer det inte bli. För gråter dom så kommer jag gråta. Funderar lite på vad jag ska ha på mig också. Har en svart tunika som jag tror att jag ska ha. Aja, jag hitter väll nått. Ska snart gå upp och packa.

Jag funderar fortfarande om jag ska på lulekalaset imorn. Det är så jäkla dyyyrt! Får hoppas daddy betalar. Skulle igentligen fara med the family ikväll och se på rix fm festivalen. Men jag orkade inte när det regnade. Missade Brolle men han har ju som sagt varit här i Prästholm på Forsfesten, hihi. Var inte där men hörde honom från mitt hus. Bara på andra sidan älven ffs, haha. Det blir iaf att fara på kalaset på lördag för då ska jag se på min älskade Winnderbäck. Åh vad jag längtar! Hoppas han sjunger Kom Änglar. Det är min favoritlåt med honom. Skulle vela fara och se på Millencolin imorn. Aja, jag får se hur jag känner för det imorn. Har ju som sagt lovat Sandra att vara med henne där imorn. Äsch, det är väll bara att fara då. Frågan är bara hur jag ska ta mig hem eller vars jag ska sova. Det får jag lösa imorn. Stress! Åh, hatar det. Blir helt frustrerad! Och jag saknar redan min älskling! Aja, jag får mysa med Ida ist. Hon får duga, mohahaha! Nä, så dum ska jag inte vara. Ska bli skönt att få sova med henne ikväll. Det var ett litet tag sen. På tala om mostrar så saknar jag min yngsta moster Anneli. Hon flyttar snart tillbaka till Sverige men tyvärr till Göteborg. Hon ska gå skola där. Får fara och hälsa på henne. Är lite sugen på att fara till Göteborg, har ju aldrig varit där så. Får se när det blir. På nått lov säkert. Hon kommer upp till jul och firar det här. Får fara dit då.

Nåja, ni får gärna höra av er!

Pussbay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0