Söndag...

Hejsan.

I helgen har jag ju varit hos svärmor. Vi har inte gjort så mycket. I fredags hyrde vi film. Igår var vi hos Amelia och sen drog vi en sväng till boden. Fick träffa mina underbara kusiner Towe och Linn, hihi! Försökte hitta min morbror Micke också, men han var väll inne på nå öltält, haha. Vi somnade kring 4 nån gång och steg upp där vid 11. För båda jag och Andreas ska upp och jobba imorn. Så vi måste ju kunna somna ikväll. Och det fantastiska var att jag var först upp ur sängen! Yies I know! Helt otroligt. Idag har vi varit i Selets bruk och grillat hamburgare och sånt. Sen har vi bara tagit det lungt. Har varit trött som ett svin idag och ont i huvudet har jag haft också. Så imorn blir det att måla och börja tjäna lite pengar, wiie! Men nu måste jag gå och sova. Andreas väntar på att jag ska ringa.

Jag vet att jag inte får tänka som jag gör, men jag kan inte hjälpa det.

Bay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0