"En skog av visioner."

Fredag eftermidda/kväll.

Jag har just sett på två filmer. Casanova och nån till, vet inte vad den hette. Så nu är jag ganska så trött. Höll på att somna i soffan, haha.

Idag for jag och ca 30 tjejer till, till Teknikens Hus. Såklart så hade inte skolan förvarnat att det skulle med 30 tjejer på bussen. Och det var till och med 2 bussar som gick klockan 9. Båda var fulla. Vilket jag förstod. Trodde ju skolan förbokat en buss åt oss. Men icke sa nicke. Så jag och Emilia sprang till skolan och sa till Tomas vad som hänt och sen pratade vi med rektorn och hon ringde efter en buss. Så vi sprang tillbaka till busstationen, gick på bussen och andades ut. Min kontition suger för övrigt. När vi kom till stan så gick vi runt på Teknikens Hus, åt lite rulltårta. Sen var det utdelning av, vad ska man kalla det? Sponsorer? Njaa, men något företag gav ut pengar till vissa personer. Faktiskt till årskull 3 på kalix naturbruksgymnasie, typ både såg och skogsbruks. Vart lite förvånad när jag hörde kalix naturbruksgynmasie, men men. Sen var det invigningen av alla 14 träd som kommer från olika skolor från norrbottens olika kommuner. Vårat träd var faktiskt väldigt fint, haha. Sen så gick jag, Emilia, Ellen och Sandra runt lite till. Sen fick vi grillade hamburgare, gottgott. Efter det gick jag och spelade GH3 med Matilda. Jag ägde hon, haha! ^^ Sen satt vi bara och väntade på bussen. Den kom och jag åkte till Persön. Myste lite med älsklingen. Sen for vi till råne för han ska vara med Ludde och Nisse ikväll. Och jag och pappa for och hyrde film och köpte godis. Så ikväll blir det att se Guldkompassen. Hoppas den är så bra som den verkar vara. Sen vet jag inte vad mer som händer ikväll. Min kusin Linnéa har fått två kaniner, så satans söta! Och hennes kusin Oskar har fått världens sötaste kaninunge!! Gud, jag vill ha den! En Teddyvädur! Gaaaaaaaaaaaah, ME WANT! :D Ska gå och vara social med Oskar ikväll tror jag, så jag får hälsa på sötskiten. Nä nu känner jag mig dum mot Molly (min kanin). Molly kommer alltid att vara min darlin'. Även om hon är lite sur nu för att hon varit gravid och förlorat sin ända lilla kaninunge. Japp, dödsfödd. Stackars Molly. Tycker synd om henne. Så jag blev inte mormor den här gången. Jag är ju bara farmor. När min förra kanin Bibban (min lilla pöööjk, usch saknar honom!) fick ungar med sin syster. (Yies i know, discusting.) Men det vart väldigt fina ungar ändå. Någon albino här och där. Men inte i dom 3 sista kullarna som dom fick, Oj, juste. Det var Bibbans fru och barn som fick ungar. Japp, men vi trodde ungen var en tjej, vilket visade sig vara fel när det ploppa fram 3 ungar. Ojoj, nu vart det invecklat här, haha. Känner nästan för att gå och gulla med min kanin Molly. Men hon skiter och pissar så mycket när jag tar in henne. Och hon gillar verkligen inte att gulla. Hon gillar att kuta runt på äventyr, haha.

Just nu så är jag ensammen hemma. Vettefan vars alla andra är. Vet att A-K är och klipper sig i stan, men det var typ två timmar sen. Vettefan vars pappa är. Och bryr mig verkligen inte vars snorungarna är. Börjar bli lite hungrig faktiskt, så vill att A-K och pappa ska komma hem så han han sätta på grillen och att kärringen ska fixa resten av maten. Hoppsan, nu kom det hem någon, tror alla jävlar kom hem nu, YIES! Haha. Nu blir det mat! Om dom nu inte ska basta först. Ska gå ner till Molly nu, har dåligt samvete för henne. Har inte släppt in henne på väldigt länge. Men som sagt, hon har varit gravid så har inte vågat röra henne för att hon har fräsit åt mig och bitit mig i fingrarna. Men men, så kan det vara.

Älskingen kommer imorn förästen. Längtar väldigt mycket! Så det blir väll att hämta honom med vespan imorn. Är lite småsugen på att köra faktiskt. Vet inte när jag ska hämta honom, men han får höra av sig när han vill bli hämtad. :)

Kaaaaaanske skriver mee ikväll. För nu har jag skrivit för mycket, IGEN!

Baay!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så kul att läsa din blogg när du skriver glatt om din vardag. Du verkar trivas med ditt liv och det glädjer mig. :) Du vet vad jag menar med tanke på tidigare,....

2008-05-24 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0