Förbannad.

Happ.

Sitter här vid dumburken igen.

Det blev inte att gå och se på "Grease" idag. Andreas mådde inte så bra i magen. Han hade spytt på skolan så vi vågade inte gå dit iaf magen skulle krongla igen. Inte roligt att smitta ner alla med magsjuka direkt. Så vi var hemma och spelade Guitar Hero 3 ist. Det var ganska roligt. Vi käka burgare och pommes också, gottgott. Sen hann vi inte göra så mycket mer. Mysigt var det iaf. :)

Jag fick inte jobb på sommarkyrkan igår. Så jävla förbannad jag är! Trodde verkligen att jag skulle få det jobbet lätt. För jag jobbade ju där förra året, och dom tyckte att jag var trevlig och en stadig trummis. Nu börjar man ju tvivla på om jag verkligen är en bra trummis, när jag inte änns får jobb. Men dom som sjunger i kören gick tydligen före. Så det var bara körfolk som fick jobb där iår. Så jävla pissigt att jag slutade umgdomskören i höstast. Men var inte så himla stabil just då. Orkade inte med en fritidsaktivitet. Har jag väll aldrig orkat. Orkade bara med att försöka koncentera mig på skolan, och knappt det orkade jag. Fan vad jag ångrade det. Helvete också. Får hoppas att jag får jobb på kyrkogårn eller som kyrkvärd. Annars blir jag jobblös i sommar. Och jag vägrar jobba på ICA iår. Finns inge värre jobb eller värre personal. Så jag är ganska förbannad för tillfället.

Skola imorn, fyfan. Det ända positiva är väll musiken och den långa lunchen. Ser verkligen inte fram imot skolan. Det var ju hur skönt som helst att få sova ut idag. Även om jag vakna ett x antal ggr. Men har ju hållit igång hela morgonen så har inte fått fundera och tänka på allt bajs. Men det börjar väll komma nu igen. Och när jag ska sova som vanligt. Jag vill verkligen kunna sova bra igen. Vill inte ha en ständigt rivande känsla i bröstet dagarna i enda. Och jag försöker vara positiv hela tiden. Kämpar in i det sista för att kunna le och skratta. Vill börja om! Men snart är det sommarlov, och det ska bli så himla skönt. Får bara hoppas på att jag får nå jobb. VIll inte vara pank i sommar, när alla andra kommer jobba och tjäna pengar. Kommer jag bara ligga hemma och inte kunna göra nått, inte kunna gör nå kul. Fan, vill ha jobb. Vill kunna ha pengar till ringar. Om nu det blir av änns..

Får hoppas att Andreas blir frisk snart, så vi kan vara med varandra i helgen. Håller tummarna!

Snart ska jag väll gå och sova. Fast gruvar mig. Vill kunna känna att jag verkligen vill gå och sova igen. Just nu vill jag bara vara vaken hela kvällarna. Aja, måste väll bita ihop som vanligt.

Natti natti.

Baay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0