Fortfarande trött.

Hejhopp!

Jag har nyss vaknat och ligger i sängen och gäspar. Även om jag typ sovit lite mer än 12 timmar så är jag astrött. Men jag kunde inte somna om igen när jag vakna. Och så är det ju skola imorn, kommer inte kunna somna ikväll om jag sover allt för länge. Nu tänkte jag gå ner och käka frukost, sen duscha. Sen så var det ju den där jävla tvätten. Fan,jag hatar hussysslor. Typ, diska, tvätta, laga mat, damsuga osv! Aja, bäst att få det gjort. Sen så bär det av mot råne till bussen. Det blir antingen 15.15, eller 16.20 bussen. Jag hoppas på den tidigare. Aja, nu orkar jag inte sitta här nå mer. Kanske skriver mer ikväll!

Baay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0