I love you.

Söndag natt.

Har ju glömt att säga att vi har cykling imorn på skolan. BLÄ! Vi ska cykla till Sundom och tillbaka. Usch vad jobbigt det kommer bli. Fyfan för det! Har ju svenska prov imorn. Men så klumpig som jag är så glömmer jag häftet på skolan, så har inte kunnat plugga något. Ska prata med Pullis imorn, hon förstår säkert. Jag brukar alltid komma ihåg att ta hem grejer och plugga till prov, ett undantag måste gå bra för mig. Ska säga att jag ska göra det på onsdag istället. Har biologiprov då också, men måste man så måste man. Fan vad jobbigt! Får hoppas att det är fint väder imorn när man ska cykla, för om det regnar så kommer dom ändå tvinga oss att cykla, så man får hoppas på det bästa iaf!

Vill också tillägga att jag älskar min Andreas jätte mycket! Har haft jätte mysigt med honom i helgen. Puss på honom! <3 :)

Nu ska jag försöka gå och sova. Kommer nog bli ganska svårt efterom att vi har sovit så himla länge idag, men men. Får hoppas att jag somnar ganska snabbt iaf.

Baay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0