Morsdag.

Denna helg.

Fredag;
For då till stan med några tjejer från skolan till Teknikens Hus. Sen for jag till älsklingen och var där ett litet tag. Sen for jag hem för han skulle vara med Ludde och Nisse. Så jag och pappa for och hyrde film och köpte godis. Sen tog jag det vara lugnt resten av kvällen.

Lördag;
Vaknade halv 1 för att pappa väckte mig. Vi ville fara på graven, så vi var tvungen att fara ner innan blomsteraffären stängde. Det blev lite stressigt. Hann bara ta på mig och städa rummet lite så att inte Andreas skulle se vilken röra det var, haha! Sen så for jag och pappa hem, för Andreas buss skulle inte komma på en halvtimme och A-K skulle ändå ner efter oss så dom kunde hämta honom. När jag kom hem så tog jag lite rabarberkräm, gott! Sen satt jag mig och såg på tv, sen kom älsklingen. Vi satt och såg på Pirates of the Carribean 2 eller hur det nu stavas. Sen gick vi och åt grillkorvar. Sen såg vi på mer tv. Sen så var det finmiddag som vanligt. Blä vad mätt jag vart. Sen vart det åter igen mer tv. Sedan vart det att bada badtunna. Satan vad varmt det var! Men mysigt var det! Vi var tvungen att vänta tills alla badat klart. För kan ju inte visa för pappa att jag piercat naveln, haha. Sen duscha vi och gick upp på rummet och såg Windtalkers. Sen så somnade vi med tv på, haha! Men jag vakna av att Andreas slog av tvn och pussa mig gonatt, men det har tydligen han inget minne av, haha!

Söndag;
Vi sov till kvart i 2 typ, sköööönt! Men hade så jäkla ont i axlarna när jag vakna. Så vi gick upp och käka frukost. Såg på tv ett tag, sen ville Andreas ha mer mat, så jag gjorde mat åt honom. Haha, han är alltud hungrig då han är här. Vet inte om det är att han inte vågar ta mer mat och äta sig mätt. Men det är väll bara att mata honom, det finns ju gott om mat här iaf, haha. Mer tv, sen duscha vi. Sen så kom Sandra och Erik och skulle hämta nå filmer så vi följde dom till råne. Jag köpte en korv och sen så hoppade Ante på bussen och for hem, buhu! Så jag gick till bergmans där resten av familjen var. Käka lite tårta och såg på Linnéas kaniner. For hem, gick ut till Flisan. Är barnvakt åt henne för Oskar och hans familj kommer hit på tisdag. Så jag sa att jag kunde ta hand om henne så dom slipper släpa henne hit och dit. Så har kammat henne och klippt bort lite tovor. Så nu sitter jag här och myser med henne. Thihi hon är så söt! ;P Idag är det morsdag så grattis på morsdag mamma! <3

Nu ska jag väll bara sitta här resten av kvällen. Ser på Sanningens Ögonblick, haha. Men jag skriver mer imorn.

Baay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0