Nu är det sommar!

Fredag förmidda.

Jag har nyss kommit hem från södra Prästholm. Igår så for jag då till älsklingen efter skolan. Han fyllde ju 18 (6) år igår. :) Vi gjorde inte så mycket. Var med Nisse och så, käka tårta. Fast jag orkade inte käka nån tårta. För vi hade ätit på statoil innan så mina mage var stor och hård, haha. Sen for jag med bussen. Vart hämtad i Råne av Pappa och gänget. Dom skjutsa mig till S P där hela klassen var. Där härja vi bara. Spelade kubb och brännboll, såg på film och så. Vi såg på Instängd. Ebba höll på att pissa ner sig av skräck, hon tyckte den var skit äcklig, haha. Och jag satt ju bara och skratta när allt läskigt kom för jag har ju sett den förut, visste när allt läskigt skulle komma, haha. Sen gick jag och Ebba och sov där vid halv 3. Men killarna i klassen härja som fan där vid 5 tiden på morgonen. Det flög stolar åt alla håll och jag vet inte vad. Nån hade tydligen släppt loss med pianot, men det hade inte jag vaknat av, haha. Sov som en gris. Sen var det väckning vid halv 9. Var stendöd ska jag säga. Och jag har sovit på en tunn uppblåsbar madrass. Så har ganska så ont i ryggen nu, blä. Ska be Andreas massera den idag, haha. Så vi åt frukost och städade i "bya heosä" HAHAHA! Och sen kom pappa och hämta mig, Ebba och Nathalie. Så nu sitter jag här vid datorn. Och det är hur fint väder som helst ute, och vaaarmt! Nu börjar det verkligen bli sommar, yey! Så nu ska jag packa. Ska till Antes mamma i helgen och vara där. Ikväll ska vi vara "barnvakt" åt hans bror Anton. För "morsan" ska på after work ;) Ska lägga mig på hennes balkong då jag kommer dit och sola och ta mig ett tupplur. Är så jäkla trött och tungt i skallen. Sen på lördag ska nog jag och Ante fara in till stan och köpa en keps åt honom i födelsedagspresent. Och jag ska nog köpa ett par nya solglasögon. Mina har ju gått av på mitten. Usch, gillade verkligen dom glasögonen. :( Aja, nu ska gå och raka mina ben om jag ska ha på mig jeansshortsen. Vill inte vara äcklig och komma där med världens hårigaste ben. Hade tänkt vänta med att raka dom till skolavslutningen, men dom är så äckliga att jag måste göra det nu, haha. Sen bär det av till Lule. Så om ni vill så kan ni höra av er, ring/smsa!

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0