Thunderstuck!

Fredag kväll/natt.

Nu sitter jag här och lyssnar på AC/DC, haha! Löööövly! Det blev laxspett och pressad potatis till middag, gottgott! Sen såg jag och Tova Guldkompassen. Emil såg kanske 10 minuter, sen orkade han inte mer för han kan ju inte läsa den svenska texten när dom snackar engelska, haha. Den var bra faktiskt. Längtar redan tills 2:an kommer ut så man får se fortsättningen. Det var så spännande! Sen åt jag rabarberpaj med glass, mumms! Bara godsaker. Men det är så det är här på helgerna, bara godsaker och finmiddag, haha. Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen. Börjar faktiskt bli ganska trött. Ska nog ringa Andreas snart och de vad han, Nisse och Ludde gör. Antingen ska dom gå och sova snart eller vara vaken hela kvällen. Längtar tills han kommer imorn. Om vi nu ska vara hos mig. Det kanske slutar med att vi sover hos honom ist, får se hur det blir. :)

Aja, Baay!

Kommentarer
Postat av: Sandra

lät som en mysig dag sötnos :)

2008-05-24 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0