; 16 dagar kvar!

Idag är jag sjuk och har varit hemma från skolan. Hade huvudvärk som vanligt imorse. Men idag ville jag bara stanna hemma. För att det var onsdag och onsdagar är jobbigast men också för att jag inte har någon energi alls. Så ville bara vara hemma och vila upp mig. Men känner att jag inte alls fått någon energi av det heller. Min kropp är så jäkla sliten. Har InSå imorn på morgonen och det kommer inte gå bra. Har inte pluggat till läxan den här gången heller. Men som tur är så lär jag mig snabbt. Får titta igenom läxan tills jag börjar klockan 9. Har dessutom också samtal med min mentor som också är min trumlärare. Vi fick svara på en del frågor för några veckor sedan och nu ska vi ha enskilda samtal med våran mentor. Ser inte fram imot det. Kommer bli frågor som jag inte gillar. Men hur ska han veta?

Jag har bara legat i soffan idag och sett på tv. Har börjat se alla säsonger med O.C för tredje gången. Ville få mig själv på andra tankar. Men det har inte funkat så himla bra. Det funkar ju typ aldrig. För det är ju meningen att allt skit ska sitta innött i min hjärna. Fuckingfuckfuckelyfuckfuck! I'm messed up.

Förästen så började House om igår, vart helt överlycklig! Och nu ska jag gå och se Grey's Anatomy. Sen sova typ. Blä.

Saknar dig älskling, kom hem... :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0