En väääldigt trött Anna.... xD

Anna: Jag har försovit mig! :O
Jag: Haha, kallar du det där att försova sig? Kvart över 7?
Anna: Jag måste åka halv. :O
Jag: Men då har du ju en kvart att göra dig iordning, jag hade bara 10 minuter. ;D
Anna: Dah xD
Jag: Varför i hela friden ska du börja cykla 45 minuter innan vi börjar? ;S Gumman, är du i sömnen? :P
Anna: ...... HAHAHAHAHA ! xD jag tänkte att vi började kvart i :O xD
Jag: HAHAHAHAHA  du är verkligen i sömnen! ;D
Anna: Ja xD typ !
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
Anna: Skojjas inte... xD
Jag: HAHAHAHAHHAHAH! Du är för söt! HAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack söt! :D

2008-10-17 @ 20:46:51
URL: http://thewsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0